Sidor

onsdag 30 mars 2011

Ellen Franzén -The Perfect Matchmaker.


Alltså detta har ju gått väldigtväldigtväldigtväldigtväldigtväldigt fort. Ordet väldigt räcker ens inte. Men struntsamma! Det känns underbart! Allt känns helt underbart just nu! I varje andetag, i varje sekund, i varje minut är det som någon stoppat i ett litet varmt lyckorus, fluffat till andan lite extra, kryddat hjärtat med lite regnbågsfärgat strössel och hällt ner söt sirap i hela hjärnan. Jag vet inte, jag vet inte vad som hänt.. Men det har hänt något. Jag pratar om en Prins, en Prins som heter Morgan. Ja, jag har helt plötsligt en kille! Eller kille och kille.. Detta måste vara en man utöver det vanliga asså. Han är som från en annan planet. Han är ett unikum. Så fantastiskt snäll, ren, äkta och fin. Ja, åh vad fin han är, han är så fin!!
Svårt för att bli kär har han, det var längelängesedan han hade ett förhållande just för det. Jag är inte heller den som brukar bli kär sådär pang, sådär pang direkt. Inte i vem som helst iallafall. Men jag måste vara ärlig och säga att vi bara ”känt” varann i ca en vecka, och träffats tre gånger under den veckan. Men nu är vi visst ihop, jag har inga ord för detta egentligen. Jag bara ler och ler. Jag bara ler hela tiden och är så lycklig! Men jag blir så blyg då jag blir kär. Jag kan bli så blyg att jag knappt kan träffas. Och när han sa att han var kär i mig i telefon i fredags blev jag så blyg så jag blev liksom; ok, ok, natti, puss, puss, hejhej, hörs imorgon…haha, ja ni förstår. Men sedan skyndade jag mig att skriva ett sms att han är min dröm, för min dröm det är han. Och han har sagt att det känns som om han håller på att vandra in i en helt annan värld sen han träffade mig. Jaaa, i den rosa fluffiga regnbågsvärlden kanske?!! Ååååh, han är så välkommen! Finaste, snällaste, underbaraste, snyggaste du!

Morgan är Ellens bästa killkompis. Finaste, goaste Ellen Franzén, ni vet! Hon är en så fantastiskt fin vän, och en helt otroligt, ja en helt ljuvlig människa! Jag vet inte riktigt hur jag och Morgan ska tacka Ellen för att hon förde ihop oss, men jag tror också Gud hade ett finger med där i spelet, för Elllen är mycket troende som mig, det är också en sak som är väldigt skönt med Ellen. Jag och Ellen har känt varandra i många år, men haft lite sporadisk kontakt sådär, hon har haft mycket med sitt och jag med mitt.. Vi har alltid tyckt om varandra jättemycket, och säkert också vetat att vi skulle komma närmare varandra senare. Det började vi göra i somras. Och sen så så åkte vi ju ner tillsammans till Malta här i början på mars och där lärde vi verkligen känna varandra på djupet. Och nere i de djupet bland både skratt och grått hittade jag en så fantastisk vän för livet. Nu älskar vi varann! Det gör vi verkligen! Hon är så underbar Ellen!

Skönheten ringde iallafall nu och skrattade ända ner från själen, hon är så lycklig för mig och Morgan sa hon, hon sa liksom att vi, de två finaste människorna på jorden, ja att vi blivit kära i varann är så fantastiskt!! Jag kan inte ta sådana komplimanger riktigt, (lite spänd för sånt ni vet, och Ellen berättar hela tiden för mig hur snäll och fin jag är, och att jag måste inse det mm..)  men man verkligen hörde hur innerligt lycklig hon var för vår skull, hur hon menade sin starka kärlek både till mig, Morgan och för oss nu tillsammans. Man hörde hur hon kärleksfnittrade, och hur hon hela tiden sa att vi är så perfekta för varann! Finaste Ellen och hennes fantastiska nya kille/blivande man, ja ni vet också min fina vän Christian är iof på världens mysigaste kärleksresa i Turkiet nu, men Ellen skulle aldrig låtsas som hon vore så lycklig för oss, bara för att hon är det själv just nu, Ellen är också så ren, så sann så äkta. Och självklart är jag också så fruktansvärt lycklig för deras sprudlande kärlek, de är så kära!!! Vi bara skrattar hela tiden när vi pratar, ja vi andas  ju rosa moln och svävar. Och där med dem gick det också väldigt snabbt ;) Men vi fyra gilar det, ja varför dra ut på det när man blir kär?! När man blir kär på riktigt, riktigt, riktigt!!? Nu ska jag ringa prinsen, hade den på ljudlös och såg att han ringt, hihihi. 
Gos!! Puss hörs snart: Och såklart, ni ska få se! Här är min dröm, åååh Morgaaan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar