Sidor

torsdag 17 mars 2011

TÄVLING! VINN VALFRITT KERAMIKDJUR!


Gokväll innan vi ska sova… Tänkte på en sak.. Jo, vilka är ni egentligen? Ni som kollar min blogg :) Sedan jag började här på improveme har jag fått lite mindre kommentarer, kan detta bero på att man måste trycka in den där koden, eller skriver jag inget kommentarsvärt, haha… Men det som gör mig glad är att statistiken nu börjar öka igen där efter min bloggsvaka på blogspoten, för jag minns några riktigt härliga veckor där när det var riktigt höga siffror, men sen gick det snabbt ner när jag inte blogga på ett tag.. Hur som helst, (ja, såklart alltid kul att lyckats få en läst blogg) men vilka är ni liksom? Mer än mina vänner då som jag vet brukar kika in :) Vore kul om ni typ bara ville säga hej, jag är den och kollar in för att jag gillar det eller det med dig/din blogg :)

Eller vänta jag kör en tävling! EN JÄTTEROLIG TÄVLING!  Skicka iväg ett mail till mig på linasi@hotmail.com där du anger adress, vem du är, varför du gillar bloggen och varför just du skulle älska att få välja ett valfritt djur i keramik gjort utav mig så får vi se! Och välj ditt favoritdjur, nya keramikutmaningar är alltid kul! Här är tre sötisar som jag gjorde i våras/somras :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar