Sidor

torsdag 24 mars 2011

MY LITTLE PONY ÄR STRESSAD :(


Ja, så det hinns inte bloggas, men jag gillar inte alls den där känslan, ja när man har så mycket härligt att berätta om, så finns det liksom ingen tid..:( Har iaf haft en hel underbar dag, och lovar att berätta om allt härligt och spännande så snart jag kan! Ska iväg på middag hos Martina och Rickard, och så gosa med deras lilla bedårande bebis Louise, så jag har lite bråttom nu… men kommer tillbaka snart och berättar om allt kul och härligt som hänt! Hoppas också ni mår som fiskar i vatten mina fina änglamänniskor, puss och kram! Skjuter några Photo Booth, tar på mig mina drömstövlar och måste ja tyvärr, tyvärr dra nu, puss igen, hörs snart <3 Glöm förresten aldrig hur fina och goa ni är!!!



Hihihi :) My little pony, My little pony, My little pnu häst!!! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar