Sidor

fredag 11 mars 2011

Mig och nallar alltså!


Innan vi skulle till Lenah igår hittade jag en liten butik här nedanför oss där de sålde helt underbara gosedjur, och ni vet ju…ja, mig och Nallar, gosedjur och allt sånt där! Jag måste bara köööpaaa! Och till min änglababy där hemma Milla också, för hon är som mig, hon älskar gosedjur!! Haha, iof är Milla bara 1 år och ett par månader men jag känner att vi gillar lite samma saker sådär:) För seeee, se vila godingar jag hittade! En Anka med rosa hatt och roesett och en jättego, trevlig och glad nyckelpiga!! Sen hittade jag också jättesöta Nalleklistermärken där med, och jag funderbar på om jag liksom ska ha dem som indiska kvinnor, fast en söt nalle istället. För visst är det inte för gulligt ändå?! Kraaaam!!

Hihihihi, så söta!!! Jag tror att Milla kommer älska dem!


Men alltså, varför inte en Nalle varje dag, ja istället för en sådan där indisk kvinnogrej!?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar