Sidor

tisdag 8 mars 2011

BLOGGPANIK! :)


När jag nu svischade runt här nere vid vattnet på en liten skön snabb motionsrunda sådär greps jag utav en panik, en riktigt ohärlig bloggpanik! -Shiiit, tänkte jag! Jag har ju inte bloggat som jag lovade igår så jag får nu be Er och Dig min kära chef Daniel om en stor och härlig ursäkt, det får jag göra, så förlåt mig! Dels har både jag och Ellen problem med nätet, och speciellt jag med bild uppladningen, (som verkar funka nu, wohou!!) men det är ju kanske är det att det händer ju så mycket trevligheter här hela tiden, som också får bloggen lite uppskjuten, för trevligheter allltså hela tiden, verkligen hela tiden! Vi gapskrattar, festar, softar, shoppar och har det verkligen så braaa! Vi trivs som fiskar i vattnet på den här ön och vill egentligen inte alls åka hem på söndag som bokat, men vi måste ju hem till jobb, fina vänner, underbar familj mm, så det blir ju också väldigt fint dert med såklart:) För saknar er, det gör jag också ska ni veta! Och sen får jag och Ellen gärna komma ner till vår goa, fina Christian snart igen, vi har nästan blivit som en go liten familj vi tre :) Haha..

För övrigt har vi infört en ny tradition här på Malta, (inte för att jag är något jättestort schlagerfan direkt) men nu mera ses alltid melodifestivalen hos Christians goda vän Johan, där vi också hade det hemskt trevligt, haha, tradition och tradition, vi har ju bara gjort det en gång, men på lördag blir det schlagermys hos honom igen,  (ja, förrutom ni vet ju det med mig att jag alltid råkar fälla/välla och hälla ut saker vare sig jag är nykter eller berusad. Johan fick iaf vin över hela hans golv och skjorta, men som tur är är killen så go och tog det bra, och så hade han en hel uppsjö utav nystrykna jättefina skjortor, så han kunde ju liksom lätt bara glida in i en ny, och förlät gjorde an mig gjorde han så snällt så.  Men ja, blogga var det ja, haha (gör det ju iof nu) men vart ska jag börja, och OHNEJ, nu fick vi bråttom ut på en inbokad behandling igen så jag får börja med att snabbt slänga in några sköna partybilder från en härlig kväll!
Hörs snart! Stor kram och en go puss!



Vad gillar ni min nya lilla miniväska? Jag och Ellis fann ett så gott shoppingmall, köpte också där världens sötaste strumpor, ett par ursnygga blå skor, ett par lila ballerina och en så söt liten regnbågströja till min älskade, världens finaste Millaälskling, visar sen!  <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar