Sidor

onsdag 30 mars 2011

heppo.se -Ni MÅSTE bara in!


Ja, heppo.se är verkligen en paradissida! Klicka in och kika nu, men varning, det är lite farligt med ;)
 Ja, man vill ju ha allt! Jaaa, asså ser ni!? Alltså speciellt, speciellt denna, denna, denna, DENNAAA! Jaaa, denna helt sanslöst snygga sko över här! Och det paret kommer att bo hos mig snart, jag är bara tvungen! Sedan vill jag ju givetvis ha allihopa, ja asså kolla på dem! Haha, ja, klart, vem vill inte ha allt som är hur underbart som helst om fick välja?! Men Denna Pippisandal, som den kallas från Lola Ramona är ju bara så härlig att man näsan dör:) De nedre skorna är ju också som riktiga drömmar, haha, jo iallafall i min smak:)
Jag skriver ut märkena under dem så kan ni ju söka på heppo om ni får ett sånt där måstehabegär på några :) Hela sidan är också så bra, fin och de är riktigt duktiga på snabba leveranser, 30 dagars ångerrätt, fri leverans, fri retur, tillgänglig kundtjänst och allt dedär jättebraiga! Nu ska jag hångla lite, hörs sen! Haha, skoja, min nya godisbit är nog i stan:) Kanske därför jag får nöja mig med att titta på godisskor här på skärmen istället ;) Puss och kram mina karameller, kommer snart!
Irregular Choice
Lola Ramona
Iron Fist
Asså seeee, så sjukt söta! Också Iron Fist!
Rockport
Ralph Lauren

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar