Sidor

torsdag 31 mars 2011

Ett RIKTIGT skafferi?


Hahaha, jag tror att jag och min kille väldigt olika…. Den här bilden postade han i sin blogg igår, och ja, ni ser ju vad han skriver…. ”Såhär ser ett riktigt skafferi ut!” Jämförelsen, eller jag menar kontrasten är ju bara så rolig! Själv har jag mest vitt ris, godis, sylt, marmelad, pasta, strössel, vaniljsocker, kakao och sådant i mitt :) Haha, ja tillomed söt Hallon Balsamico och våffelstrutar :D Jag undrar hur dehär kommer att sluta, jag fick redan lite smått sådär dåligt samvete när jag åt en tallrik vaniljyoghurt imorse ;) Jo, jag förstår nu mer och mer, ja hur han känner att han tycker som han vandrat in i en annan värld sedan vi träffats, men det har ju typ jag också gjort, eller är på väg att göra, iallafall när man får syn på sådana här bilder ;) Haha… Ha en riktigt härlig dag nu! Solen lyser och himlen är blåååååå!!! Puss och kram


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar