Sidor

torsdag 31 mars 2011

En kille med en blogg. En vän med en bil.


Det är nog bara jag som tycker det är roligt, just min rubrik, hahaha…. Men det är väl för jag är ett gammalt Håkanfan, eller det är jag förresten fortfarande! Han kommer aldrig ur! Men min kille har iallafall en blogg som ni hittar här!  Fast den handlar iof mest bara om hans kropp, hans vikter, hans träning, hans mått, hans vikt, hans protein, hans armar, hans muskler, hans gymspass, hans etc, etc… Hahaha, men numera har han sagt att han bara ska köra regnbågspass på gymmet!!! Hahaha, han är rolig min kille, han är så söt och rolig, ja det är han verkligen! Men han är helt fixerad av träning och allt vad det heter ;) Och då menar jag heeelt fixerad! Hahaha, söööt! Men åh vilket sött inlägg han skrev om mig! Fast idag är jag så blyg så vi inte kan ses…. Jag får göra som Pippi Långstrump och hitta på någon anledning, det är väl ingé mer med det ;) Väldigt, väldigt blyg, men också väldigt väldigt lycklig!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar