Sidor

onsdag 23 mars 2011

Jag är ledsen.


Förlåt mig, men det är inte min dag idag, inte alls… Gårdagen var jättefin. det hände så mycket skoj och mysigt. Åt en go, väldigt hjärtlig och varm lunch med min fina faster på dedär mysiga toffsstället, ja där nere på Scandic Malmen, köpte dedär underbara regnbågsstövlarna, hoppa runt i lite olika mysbutiker på Södermalm, mötte upp Sara, kollade i andra kuliga butiker och var på ett underbart färglatt litet fik i Farsta centrum utav alla ställen, inte ofta man hamnar där, men gillar det centrumet jättemycket, Olis våran vän bor där så vi åkte dit och fika med honom. Tog många fina bilder, roliga med, älskar bilder, bilder gör mig glad. Men jag ska allt snart, snart, ja så snart jag får orken och ta mig i kragen, torka mina tårar och försöka tänka att mamma kommer att bli frisk, Gud kommer att hjälpa oss, och jag måste försöka tänka det var rätt den där hemska aborten innan jul, det var inte riktigt meningen att den fina bebisen skulle komma just nu, jag vill tro att Gud ger min framtida lilla bebis samma själ, jag vill att det ska vara samma, allt samma, förrutom att det inte ska vara med samma man, för han ville inte, om det inte var för hans starka vilja, och hans ekande ord skulle jag haft dedär lilla kärleksknyttet i min mage nu, men jag tänker också att man är ju faktiskt två, jag vet inte om det är så rätt egentligen att behålla ett barn emot pappans vilja, men det gör ont. Jag kommer snart med ett gladare inlägg, förlåt mig. Förlåt. Och egentligen skulle duktiga Johnny Wohlin komma hit och plåta vid 14, men han var så go och förstod mig, han kunde komma imorgon, vad go han är. Förlåt mig, kommer snart…snart.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar