Sidor

fredag 11 mars 2011

Gårkvällen hos underbara lenah.


Igår bjöd Lenah hem mig, Ellen och Christian till sitt sagolika tornhus här på Malta, som liksom var som om de bodde på höjden, ja ni vet nästan som i ett torn:) Trappa efter trappa med fantastiskt vackra räcken och urmysiga rum. Hon och hennes fina kille Jonas hade fixat mängder med helt underbart god plockmat och riktigt härliga viner. Vi det hade verkligen så trevligt! Och hennes bedårande lille son hade också ritat varsin jättefin teckning till oss, en regnbåge till mig och en katt till Ellen, så perfekt passande också :) Ellen och Christian var lite trötta så de åkte sedan hem, men jag och Lenah tog oss vidare ut till bartrappan, haha, ni vet den där kuliga trappan, för att ta en god drink på Hugos (för övrigt är mitt favoställe där) Så, ja ännu en helgo kväll här på Malta <3 Och hoppas allt är bra med er där hemma mina änglar! Jag saknar er sååååå!!








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar