Sidor

fredag 18 mars 2011

Ni gör mig varm.


Asså, jag måste tacka er alla som är så himla söta och mailar mig, ni gör mig så glad! Och allt så snällt, kul och gulligt ni skriver värmer verkligen ska ni veta! Alla mail är så hjärtliga och det känns som om ni verkligen menar vart enda ord. Ja, det känns faktiskt så. Tack, jag skulle så gärna verkligen vilja ge er alla något, ska verkligen försöka komma på något bra sätt! :) Och till dig som skicka det här fantstiskt fina, så har jag faktiskt gjort en pingvin, men det vore faktiskt himla kul att ge sig på att göra en i rosa balettklänning! Tror det skulle vara jättesött!

Du är min bästabästa bloggerska & jag blir alltid underbart glad av din fina färgglada blogg!
Följde Paradise Hotell pga dig, & ärligt talat så grät jag när du åkte ut. Du va helt enkelt bäst!
Blir alltid så glad, peppad & inspirerad av dina blogg inlägg. & när jag ser att du är ledsen så blir jag med de.
Jag är en glad tjej från örebro, eller ja en bit utanför bor jag. Är snart 18, pluggar på John Bauer & kämpar med betygen för att kunna ta studenten nu i vår.
Och hoppas verkligen att jag lyckas! 
Jag skulle älska att ha en söt pingvin i en rosa prinsess klänning! Den skulle passa helt perfekt i mitt vita fönster bakom mitt rosa glittriga princess draperi!
Älskar din blogg, fortsätt med den & fortsätt vara den underbara personen du är!
Puss & kram /Stina


Tack så jättemycket Stina! Gud vad go du är! Och vad kul att du uttrycker dig med ”att jag skulle älska” det är ofta något jag brukar säga. Och nu håller jag alla tummar för din student, ska också be för det! Så får vi se om det blir en liten pingvinis till <3 Har annars haft en jättego dag i stan med Sara men är så trött nu, min helg kommer att bli jättelugn, med lite fix i lägenheten, måla klart en tavla, promenader och lite kompisafika här nere i Täby centum. Hoppas ni har en bra fredag änglar! Puss



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar