Sidor

tisdag 1 mars 2011

Gomorgon mina stjärnor!



Hoppas ni sovit gott! Jag vaknade nu, lycklig och glad för idag händer det en massa trevligheter! Ska bland annat iväg till Sollentuna centrum och bleka bort min utväxt hos min bardomsvän Anna som flyttat till Stockholm i höstas, det är så kul att ha henne här i stan! Och så jobbar hon på SACHAJUAN där, hon är så himla duktig! Ja, och så att man blir lite extra härlig till Malta imorgon! Sen ska jag senluncha i stan med en go vän, Alex och sedan blir det säkert lite småshopping inför resan, alltid lite saker sådär som behövs kompletteras sådär när man ska iväg. Sist när jag blekte min utväxt var jag hos urgulliga Dina på Marres salong Bangs, hon är super, men idag blir det gott gammalt herrljugasnack, varma goa skratt och ett garanterat mycket trevligt frisörbesök för Anna är verklien urgo! Slänger in en bild på mig sist hos duktiga Dina med och önskar er alla en toppen dag!
Förresten, ser ni mitt påslakan? Det har jag fått av min älskade storasyster, hon hittade det på Ullared av alla ställen, jag blev så glad, älskar det! Önskade jag närmare dedär stället, har hört att de har en himlans massa bra konstnärsmaterial, men vem vet, kanske är det rena skitsakerna, men bara för att saker är billiga behöver det ju inte vara strunt :) Som mitt underbara påslakanset till exempel! Kram! Ps, min utväxt ser ju nästan svart ut på bilden, det blev någonting med ljuset i Photo Booth, jag är andå ganska blond, men vill ju vara vit! Helst regnbågsfärad, men vitt hår är himla bra med för då kan man spraya det i massa olika färger:) Så, dax för dusch, kläder och lite smink nu! Kram igen och trevlig dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar