Sidor

fredag 18 mars 2011

Vad glad jag blir!


Hela 7 tävlingsmail har redan kommit in ifrån er mina änglar och ni gör mig verkligen så glad! Ni är helt underbara! Till exempel ett ifrån mina hemtrkter Borås låter såhär:

Hej Lina!
Jag älskar din otroligt färgglada och galna blogg just för att du är en inspirationskälla för mig när det gäller att sätta färg i min lägenhet.
Jag blir alltid glad när jag ser alla otroligt gulliga detaljer som du lägger märke till, du är inte rädd för att mixa nytt och gammalt.
En färgklick i mitt hem hade hade gjort susen nu när snön faller över mitt tak.
Lina du är så otroligt duktig och kreativ, jag skulle så gärna vilja få ett galet keramikdjur gjort utav dig som jag kan ställa i mitt vardagsrum där man direkt säger WOW när man stiger in.
Den supersöta elefanten hade passat mig perfekt eftersom jag älskar rosa!! =)
Tack för en rolig, färgglad och inspirerande blogg Lina.
Emelie
Tyvärr Emelie är Elefanten redan borta, fast iof kanske det blir en ny elefant :) Men mailia bara på, och  jag lovar alla ett litet pris, (ska tänka ut ngt riktigt härligt som är relativt lätt att skicka med) för det är just färg och glädje jag vill skänka er! Jag skulle vilja göra keramik och målningar till er alla och i vår ska det bara bli ett vernissage!

Och vad skönt! Jag mår äntligen lite bättre! Nu ska jag åka in till stan med Sara för att kika lite i affärer och fika, mys! Hörs i eftermiddag änglarna! Men det är på med tjocka kläder som gäller och två lager, måste verkligen bli heeelt 100 frisk nu. Men vad jag skulle önskat att åka in såhär:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar