Sidor

torsdag 17 mars 2011

Mot Danderyds sjukhus.


Jag orkar inte längre……uuuuuuhhh, det gör så ont!!! Känns nästan som jag ska dö när hostan är som värst. Vad är detta för Maltasjuka egentligen..? När läkaren lysnade på mina lungor för ett par dgar sen skrev han tillomed ut hostmedicin med knark i för att det lät så illa. Asså knark, morfin, usch, men hjälper det gör det tyvärr inte ens det nä, jag har hostat hela natten, hostar så jag knappt kan andas ibland, somnade vid 22 igår men vaknat till och från, det gör ont i hela kroppen, det svider, mer medicin kan jag inte ta heller, för den gör mig bara snurrig illamående, eller är det kanske mitt hjärta där inne som svider så så att det typ behöver hostas ut ur min kropp, alla mina tankar på min lilla abortbebis som jag mest utav allt ville skulle fortsätta växa i min mage, men orkar inte gråta, orkar inte tänka på det, orkar inget, men framförallt inte hosta mer. Men tänk vad skönt att hosta ur sig hjärtat, bli en hjärtlös människa utan känslor kanske inte vore så fel… Nä nu ska jag sluta pladdra strunt, klart man vill ha sitt hjärta kvar, men att må fysiskt och psykiskt dåligt samtidigt är riktigt segt… Nä, nu beställde jag precis en bil till Danderyd, så måste plocka på mig lite kläder här. Hörs sen, snyft, host, puss, älskar er.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar