Sidor

tisdag 15 mars 2011

vad känd jag är asså! ;)


Host, host, jaa, uuuhh vad jag är förkyld asså, helt täppt, snuvig, snuttig, skruttig och slemig, haha! Men glad är jag ändå, eller försöker så gott som jag kan iallefall. Jag tänker tillbaka på vår goa semester, saknar Malta, men det är ändå allt bra mysigt här bland alla mina nallar och gosedjur, i mitt fluffiga rosa lilla regnbågshem ändå.  Och idag har jag haft en jättetrevlig intervju med en så gullig tjej, Anastelle från Veckorevyn, de ska komma hit och fota med, för hon/de vill just skriva om min kärlek till färger, mitt hem, om mig, med mera, med mera.. Men vill inte avslöja för mycket, det blir ju inte lika sen roligt då :)

Jag trivs ganska bra med att vara kändis måste jag säga, för det känns som om jag bara blir kändare och kändare för varje dag och natt som går. Jag tror faktiskt snart att jag är kändare än Drottning Silvia. Och om vi ska prata kändiskåthet har jag får miljarder orgasmer för länge, längr, längesen!!! Jag tänker bara på när två utav Christians pokerspelare skulle komma över på ett glas innan vi skulle ut nu på Maltaresan, och när de ringde innan och Christian sa: -Ja, men vad kul, kom förbi om ni vill innan, jag har två svenska tjejkompisar på besök, Lina och Ellen, ja Lina från PH om ni vet? Då killen i telefonen utbrister: -Va?! Är Lina hos dig?!!! Shiiit, det är min flickväns största idol! Hahaha… Peter som kompisen hette var för övrigt en supergo kille! Hörs snart alla mina tusentals fans! Puss!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar