Sidor

söndag 20 mars 2011

När man är sjuk får man dricka läsk.


Det får man göra annars också men, ja jag är inte den, nä det är jag inte, ja en sån som har sådana där konstiga regler för sig, ja ni vet som godis på lördagar och så. Jag är mer den som tycker att om man är sugen på att äta upp en hel prinsesstårta, ja då är det väl bara att göra det, och inge mer med det, bara man mår bra efteråt, hehe… Men dedär just att man får dricka läsk när man är sjuk tycker jag är lite mysigt, det påminner mig om att mamma och pappa alltid köpte sockerdricka och annan läsk när man var sjuk och bodde hemma. Okej, idag är jag nästan frisk, jättehärligt! Men denna var jag ju bara tvungen att haffa när jag sprang förbi här nere på ica :D Mmmmm…och så kommer jag bli sådär härligt blå om tungan med! Vad fiiiiiiint! Hoppas allt är bra med er och att ni haft en fin helg änglar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar