Sidor

lördag 2 maj 2015

Slumra sött somna in..

Ja precis matad och nöjd nysövd liten Daisy och en lycklig jag som städat badrum och babyrum såååå fint!! Nöjd!! Lyckad!! Nä usch vad jag bara dömande skrev om mig själv igår, ja men det var ju faktiskt sö det kändes men ändå alldeles för mkt misslyckat än vad jag faktist är, men jag är så intensiv ju så tar i på allt när jag känner ngt så mkt men sen är man ju extra konstig och känslig efter alla hormoner som spökar med, kan ju iaf hoppas på att det beror på det med, haha.... Och imorgon har vi ändå kommit fram till här ikväll att vi ändå ska vi till Karlstad på nån bilgrej, åka redan vid 8-9, Stefan skulle egentligen åkt själv och sen ville han inte men nu ville han igen och så gärna ha med oss och absolut det kan bli mysigt, stannar hos farmor i Örebro en sväng med, blir första lilla resan med Daisy, Karlstad lördag till söndag åh vilken söt liten första resa....älskade barn bara de inte tröttnar i bilen som tur är brukar de somna som jag vill nuuuu.......,, men......,

Ja.....natti..


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar