Sidor

måndag 25 maj 2015

Man bara somnar......

ja vid 8 hela familjen med kläder och allt på, ja på de vuxna iaf från helgens race :) Efter Daisy blev matad vid 8 och Abgelibe lagd bara man vakna med kläder lite smink på, eller de lilla smink som ändå hinner åka på ibland, hon väckte upp nu för nån timme sen som ett litet larm, jag gav ny mat så somna hon, och nu ligger man själv och försöker somna om.....går mindre bra när hjärnan sätter igång........oj jag har glömt de och de och de.....och i veckan ska jag göra de och de och de....på tal om att göra saker råkar man ju iaf ibland liksom bara göra saker, ja som i helgen när man fynda värsta silverbesticken, sminkbordet....och idag har vi varit i skärgårn så mysigt, och i lördags umgås med Jojjo, sen kom Alex å Olga och grilla så mysigt!! 






Hittade också lite annat gulligull, sånt som man får smyga in.....sånt som Stefan tror man har 1000 utav, nä men ni vet sånt som knappt kostar ngnting, men bara är så likt massa annat man har och kanske lite onödigt men livsnödvändigt just i den där loppisatunden för mig haha.....på tal om att vara onödig var jag väldigt onödig och ganska så inte så härlig när jag aaaaalltid råkar tappa mjölkersättningspulver över hela köket.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar