Sidor

måndag 25 maj 2015

Mjauuuu!!

Ohoj vad grejer och ting man fått gjort idag, och tänk baby och 1,5 på köpet!! Och imorgon ska matsalen äntligen få sig ett ordentligt röj (vi har samlat så mycket allt möjligt jox i de platsbyggda hyllorna där, man kan hitta allt från plåsteraskar till gamla rostiga hammare..... Mitt mål är att på fredag få andas ut över ett stort glas härligt vin och känna; "det finns inte ett enda ställe i detta hus som ropar efter mig när barnen sover" wow det vore fint det.....men så kommer ju alltid dedär små fina projekten på besök ja som idag till exempel när jag äntligen fixade Daisys "barnvagnsmobil" Har nämligen tänkt du små söta djur själv med pärlor och grejer till ögon, virkade små kläder och allt möjligt pillipill men när hon nu faktiskt är två månader och verkligen vill se lite söta små djur och förstår bättre och blir uttråkad kunde jag inte skjuta på det längre så jag köpte faktiskt några söta Ty-nyckelringar som passade utmärkt!! Blev så sött och vad enkelt det var!! Virkade först en söt lina i vitt och rosa av fyradubbelt garn sen så har de typ på alla babyaffäree sådanadär små ringar bara att kroka i, klippte bort alla lappar och allt metall och sånt och sedan bara sydde fast dem!! Och alla Ty-gosedjur har ju så söta stora glittriga ögon med som jag tror hon kommer älska att ligga och titta på..... Vi får se om morgondagens vangstur kommer bli kul med hennes nya små kompisar!! Sen ska de ju såklart hänga emot henne, vill barnavisa hur sött de blev på bilderna!! Nä, måste försöka somna nu, Stefan sover redan och snart är det första nattmaten, detta ätande på nätterna alltså, det är väl föööööör uuuuuunderbart ändå ;) Haha, natti....




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar