Sidor

onsdag 31 december 2008

ETT RIKTIGT GOTT NyTT ÅR!



Gott nytt år på er!!!! Jag vill verkligen önska er alla underbara fina människor ett riktigt gott nytt år! OCh ni minns väl vad jag sa? 2009 då blir vi alla starkare, härligare och smartare! Ikväll blir det lite festligheter hemma hos Sara och hennes goa kille Hannes är också där! Först ska vi käka och bara mysa, sen ska vi festa och bara mysa ännu mer! Vi ska nu alla skåla in vårt fina nya år med lycka, kärlek och genemskap!

Jag pratade länge med Sara idag också om min kära syster Frida. Hon har det väldigt tungt just nu, men jag ska verkligen göra allt jag kan för att hennes år också ska bli så fint så möjligt. Vi ska nu kämpa ihop Frerry!


Jag säger det om igen: EtT RiKtIgT GOtT NyTt År!!
Och imorgon så ska ni få höra mina nyårslöften:)

PUSS!

2 kommentarer:

  1. Gott nytt år Lina! Hoppas att ditt år blomstrar och snälla jag ber dig sluta aldrig blogga!

    SvaraRadera
  2. Gott nytt! Jag slår vad om att ditt år kommer bli jätte bra. Har du pojkvän?

    SvaraRadera