Sidor

lördag 20 december 2008

Lilla Nalle och jag.

Jag och min kattson Nalle har en så gosig lördag så! Vi äter, kelar, busar och jag tvättar lite..
Igår var det verkligen en bra dag också, Malins hår blev kanonsnyggt! Sedan träffade jag en supertrevlig kvinna som har ett galleri, och visade henne lite saker som jag gjort. Hon sa att det var givet att jag fick ställa ut hos henne! Jag är så glad. En drömlokal som låg suveränt bra till, men detta är egentligen lite hemligt, och det är mycket som skall skapas dessa månader i början på vårt nya fina år! Hoppas det är bra med er också sötnosar! Här kommer några bilder på mig och lilla bebis..



5 kommentarer:

  1. Jag vet inte någon med vackrare ögon. Jag vet inte någon med skönare stil. Jag vet inte någon med bättre blogg. Puss Chris

    SvaraRadera
  2. Hehe Christoffer va gullig du är! Tack! Det finns många bra bloggar och många fina ogon.. En stor kram till dig!

    SvaraRadera
  3. Tjena Tjejen! Läget såhär i julen? Jag pluggar och pluggar bara. Lite trist ibland, men det blir ju resultat som heter duga! Tänkte på din blogg idag och var tvungen att gå in och kolla läget med fina Lina! Va händer i jul då? Åker du hem till mammsen och pappsen, eller stannar du i stockholm? Kram påre! /Frollis (som du alltid sa)

    SvaraRadera
  4. Vilken fin katt! Vad är det för en slags ras?

    SvaraRadera
  5. katten är ju världens sötaste!

    SvaraRadera