Sidor

söndag 28 december 2008

Trevlig helg.

Hej blogg. Eftersom jag inte har tid att blogga lika mycket när jag är hemma hos familjen så tänkte jag sammanfatta den här helgen lite nu. Jag gillar ju detta med att blogga så att man kommer ihåg alla sina dagar liksom, nu skriver jag bara lite vad jag gjort.. Ifredags kväll kom min fina gamla vän Julia och hämtade mig, det var så himla kul att träffa henne igen. Vi åkte hem till henne och så fick jag även träffa hennes gulliga pojkvän Joel som hon har hängt ihop med ett bra tag nu. Han var verkligen jättetrevlig! Det var så mysigt hemma hos hennes föräldrar, och hennes systrar var det lika kul att träffa också, det var bara så längesen. Sedan lämnade hon av mig på stationen för jag skulle iväg till Göteborg för att träffa Jimmy och Jenny och sedan gå ut med några andra gamla gbgvänner. Utgången blev verkligen bra, vi hade så grymt kul och det var så himla skoj att träffa de vännerna med. Jag längtar verkligen tillbaka till utgångarna på avenyn, och jag träffade på så mycket människor som jag inte träffat på flera år, för det var så längesen jag var ute där. Först var vi på ett ställe som jag inte minns vad det hette och sedan var vi på ett annat ställe som heter Push. Det blev ganska sent, och Jenny blev lite sur när jag väckte dem vid halv fyra då jag hade festat klart, som tur somnade de om fort. Igår morse följde jag med Jenny till jobbet där jag fick en god frukost, perfekt att hon jobbar på café, hehe.. Sedan kom Mamma och Frida också till Götet och vi shoppade lite grann, hittade en jättefin jacka. Senare shoppade vi massa härligt på panduro för att åka hem och måla. Vi målade hela kvällen, och det var underbart mysigt. I morse när jag vaknade hade jag sjukt ont i öronen, jag får liksom väldigt ont i de ibland, har nån slags grej med de, för när de kommer in vatten kommer de liksom inte ut. Nu blir det alvedon och droppar ett par dagar. Helgen har varit riktigt trevlig, förutom detta med öronen...



En liten ruffsig bild från fredagens trevliga utgång:)

3 kommentarer:

  1. Shit va du är söt Lina!!! När får jag bjuda dig på middag? Puss och kram Henric

    SvaraRadera
  2. Hej. Precis du är sötare än sötast och ja gärna flera festbilder! Jag gillar dig och din stil. Bilden är så fin på dig. Kan man fråga chans?

    SvaraRadera