Sidor

tisdag 16 december 2008

När jag lussa hos Lisbeth.

Ikväll gick jag ner till min kära grannfru Lisbeth, med min kära bebis Nalle, för att lussa lite grann.. Jag gillar den damen skarpt, och vi har alltid så roligt och mysigt tillsammans! Men mina tomtekläder fick jag inte behålla så länge minsann! Lisbeth sa: ÅÅÅ!! Kan jag inte få prova de? Och jag som ändå ska iväg på styrelsejulmöte! Absolut sa jag, och så bytte vi min tomtedräkt mot en härlig turkos kinoma, eller va de heter...


Och av skulle tomtekläderna!


Spegel, spegel på väggen där...

Hon har så sjukt härligt badrum! Och vad vore ett sjukt härligt badrum utan en kristallkrona?!


Tadaaa!!! Jag säger bara julraff! Och vad vore julraff utan en julvodka?! ¨(klänningen har jag sytt själv)


Haha, det var en underbar stund hos min kära granne, med många härliga skratt!

3 kommentarer:

  1. det här var det roligaste jag läst på länge. som taget ur en film, som det mesta när det kommer till dig. jag vill adpotera den där tanten. så härlig med vodkan och styrelsen och tomteraffet, kan man hyra in sig på henne lite kanske?

    SvaraRadera
  2. Alltså Lina, vissa saker händer bara hos dig. Lussa hos en granne, och sedan ta på sig andra kläder och massa konstigt som är roligt. Ring gärna mig någon dag! Det var längesen. Kramar Hanna P

    SvaraRadera
  3. Hahaha, världens finaste sara! Ja man kan hyra in sig hos Lisbeth! Ge henne bara en vodka så fixar vi det! Haha, som på film? Nä, det var ju bara en helt vanlig kväll;-) Kram

    SvaraRadera