Sidor

måndag 15 december 2008

Ge mig kafferep typ.

Kontrollera stavning
Det har köpts en hatt idag! Vad gillar ni den? Jag tycker att den är mycket svinball. Och inte bara för att den är rosa, för den är ju faktiskt både rosa och mycket svinball. Var i stan idag på lite ärenden, och sprang då in på second hand butiken Beyond Retro, som är en superdupercoll butik i SOUK-gallerian. Deras grejer är så schyssta. När jag såg hatten blev jag först lite ledsen, för jag tänkte att den säkert är för liten för mig. Men nej! Jag provade den och kände mig som världens coolaste kvinna, och den passade mitt huvud utmärkt! Haha, den är bara så häftig! Billig var den med, så jag slog självklart till direkt! Wiiieee! Nu är jag en svinball hatt rikare också! Blir perfekt att ha på mig på något gosigt kafferep eller så:)

2 kommentarer:

  1. Jag bjuder dig gärna på en kopp om du lovar att komma i den där hatten! En riktig Lina-hatt, haha du är så gullig. Puss och kram Henric

    SvaraRadera
  2. Cool hatt! Kan du ha den på dig den i vardagen, eller är det bara vid speciella tillfällen? Den är ju lite udda, men grymt cool!

    SvaraRadera