Sidor

söndag 7 december 2008

ÄÄÄÄÄÄÄÄ!!!!!!!!


Jag är MagSjUk!!! Jag har åkt på en riktig ELIIIITvinTerKräkSjuKa typ. Jag hatar att vara magsjuk! Jag hatar det bara. Det är den värsta sjukdomen jag vet. Jag kräks upp det mesta jag stoppar i mig kan jag meddela. Och jag vill inte blogga ner hur Felix frysta fullkornsköttfärspaj såg ut i toaletten. Usch, bläsch, usch. Jag mår så äckligt, päckligt illa. Egentligen skulle jag och Cillis ha ett mysigt julbak igår, och gå på hundmässan, men nej. Nej, nej, nej, jag är magsjuk och orkeslös i hela kroppen. Jag hade sett fram emot det så mycket. Men hela gårdagen bara jag låg i sängen och jag blir nog sängliggandes idag med:( Jag kände mig som Madiken igår när hon hade hjärnskakning och låg i sägen och grät -"där gick tåget!" Jag vill bara kräkas hela tiden, eller det vill jag ju inte alls egentligen, jag vill vara frisk och klappa hundar! UUUUUhhh, nu måste jag kräkas igen. Hoppas det är över snart.
Snälla säg att det är över snart, säg det bara.

5 kommentarer:

  1. Jag skrattar ihjäl mig av dina bloggar gumman. Du är bara så bra. Tråkigt att du är sjuk, jag hoppaa också att de blir bra snart. Mvh Fredrik

    SvaraRadera
  2. Bara den där bilden får mig att kräkas.

    SvaraRadera
  3. När man tittar på bilderna på dig så är du onekligen-
    en skönhet....
    Men...när jag läser vad du är intresserad av så är det inte huvud-anledningen att jag skriver till dig. Utan mångfalden!
    Det vore trevligt att äta middag med dig på ett
    trevligt ställe i gamla stan.

    En 30årig kille som du definitivt har fått intresserad. Både av din skönhet och av din personlighet som är en mycket spännande kombination. Kan jag få ditt nr?

    Micke-med båda fötterna på jorden. Jag har mailat dig på linasi@hotmail.com

    SvaraRadera
  4. Stackare, magsjuka är inte kul. Hoppas du får en fin vecka. Puss och kram Henric

    SvaraRadera
  5. Hahaha! Ibland är det som om detta har blivit en kontaktsida? det finns match.com skoja..Men jag tackar ja.. Vet inte om jag har tid for en date nu,det finns lite annat som spelar in nu.. Men tack så jättemkt gullis:) Sen du som kräks bara av bilden så vart det verkligen en fullträffsbild då! Så bra. Sen tack Henric gubben som alltid är så gullig! Puss och kram på dig med! Lina

    SvaraRadera