Sidor

lördag 13 december 2008

En dag till i bilder!

Ni får en våran härliga Luciadag i bilder också!


Kärleksparet på the Roslagstrain! På väg till storstain!

Jag :) Vad gillar ni min nya svampmössa?

Ååå va skoj, vi hittade en affär full med massa babrapappsgrejor!

Självklart gick jag upp i extas när jag såg hela familjen Barbapappa i gosedjursform!

Min favo! Barbabell:)

Så gulliga:)

Och en rosa dalahäst hittade jag också! Wiiiieee!!

Gulligull! Ungdomar i tvåpack!
Ååå titta Jenniiiii! Massa rosa godis!

Jenny var inte riktigt lika förtjust som jag.

Den rosa mössan jag hittade var inte heller så värst upskattad.
Jenny å Jimmy -Den är for barn Lina!
Jag - Men jag är ju ett barn! Okej då, strunt i den!

Sedan blev det bakadpotatis med skagenröra! MUMS!!

Och så var vi på palatset och tittade i museet! Riktigt spännande!

Gamla barnkungakläder! Fint!

Haha! Jenny och Jimmy i vagn!
Och man kunde klä ut dig:)

Och jag ville klä ut Jimmy också:)

Sedan blev det glass i Gallerian!

Mmmmm....

Mera mat tack! Julbord på Godthem!

Julpuss!
Älskar räkor, och inte bara för att de är rosa:)

Jimmy tog ett juläpple till maten:)

Mat, mat, mat!

Ser ut som om jag börjar bli mätt:)

Gravad lax och jansson, finns det nå godare?
Hela munnen full med julgodis!
Jenny var kanske sugen på nå mer..

Mätt och glad, efter en underbar Luciadag!
Hoppas att ni också haft en bra Lucia, kram på er!

5 kommentarer:

  1. det är en nice blogg. kul. du är väldigt snygg också lina. gulliga vänner du har. kram

    SvaraRadera
  2. Tjena Lina!
    Ni verkar ha haft en rolig och trevlig dag! Kul att se en hel dag i bilder! Va gullig de är kärleksparet du har fått ta hand om. Dem hade nog det jättebra hos dig! Hoppas vi ses snart! Puss och kram Henric

    SvaraRadera
  3. Gustaf här... fortfarande och nu om möjligt ännu mera nyfiken på just bara Dig!! Det jag sett och läst om Dig väcker nyfikenhet glädje och en lust att få veta och berätta mer oss emellan.... så de så!! Pip gärna te om du oxå tänker så så löser vi ju de galant Du&jag!! Många långa varma gustafkramar te dej i vintermörkret.. Undrar också om man kan få ditt nr så man kan slå en plingeling? Det skulle jag uppskatta. Gustaf

    SvaraRadera
  4. Syrran är sötare än du

    SvaraRadera
  5. Det får hon gärna vara, det är ju ingen skönhetstävling direkt.. Hehe, Jag är söt, Syrran är sötare, men du är är sötast! Gullig är du ändå som tänker att jag är söt! Kram på dig!

    SvaraRadera