Sidor

onsdag 10 december 2008

Glittrande, glittrigt glitter som glittrar!


Detta är hysteriskt kul! Jag tillverkar alla mina julkort ikväll. Och ser ni fattet med glitter? Shit, ni vet vad som kan hända med glitter? (ni som läst min blogg tidigare kanske minns) Jo, det kan bli GLITTERKAOS i hela lägenheten! Jag vill bara inte vara med om det igen. Det var helt bedrövligt. Allt glittra i flera, flera hundra veckor kändes det som. Man hittade glitter överallt, och ja till Ohh med i trosorna:) För en grej som jag är bäst i Sverige på är att splilla ut saker och fälla ner allt möjligt, på alla möjliga sätt och vis. Jag tappar saker, jag råkar saker, jag kladdar ner saker, jag har sönder saker, ja allt, allt, allt... Men denna gången passar jag mig noga när jag handskas med glittret! För det är en stor dag imorgon! Jenny och Jimmy kommer! Jippie! Dem ska stanna tills på söndag, och vi ska hitta på en himla massa skoj! Nu ska jag fortsätta här mina gullisar:) Kram hej.


Jag gjorde en liten Lucia i luffarslöjd tidigare idag också:)

2 kommentarer:

  1. Alltid lika kreativa och spännande bloggar! Puss och kram Henric

    SvaraRadera
  2. Supersnygga ögon på bloggens förstasida!

    Det var en trevlig julbild med massa julpynt!

    Julstämning!

    *Kram*

    SvaraRadera