Sidor

fredag 5 december 2008

I´m dreaming of a pink christmas...

Det har julpyntats idag!! Jag har varit på Rusta! Jag älskar Rusta! De har så mycket kul skit! Men detta kallar jag inte skit! Jag har shoppat sjuktfina, gulliga, söta, ROSA-julsaker!!! Jag är egentligen inte så mycket för den otradionella, moderna julen.. men i min lilla lägenhet blir det en rosa jul i år! Jag älskar ju rosa! Visst är det härligt?!


I fönstret klistrades det snöflingor, och själklart hittade jag en rosa julstjärna!


En liten rosa fjäderjulgran hittades också! Nalle älskar den, han trodde att han hade fått värsta coola leksaken! Haha, ja det är din gran bebis..


Är den inte gullig? En rosa adventsljustake var ju givet, när jag både hittat den rosa stjärnan och granen! Passar perfekt in till alla mina andra rosa ting!

Haha, jag vart tvungen att sjunga lite också..

5 kommentarer:

  1. Men GUD vad FINT det ser ut med stjärnan! Jättefin stjärna!!

    Så fint har inte jag..

    = '(

    Hälsa syrran!

    *Kram*

    SvaraRadera
  2. Du kan verkligen sjunga! Du sjunger som en ängel Linis. Jag skulle hellre fantisera om en jul med dig, du är het. /J

    SvaraRadera
  3. HAHAHAHA FAAAAAN va du är rolig Lina, jag garvade röven av mig! Hahaha, det var de gräsligaste julsaker jag nånsin sett och samtidigt är de så sjukt roliga! Förstår att Nalle gillar granen, det hade Ior ockås gjort^^ frågan är hur länge du får ha kvar den...

    SvaraRadera
  4. En skär adventsljustake!!! Super fin! Passar ju dig perfekt. M

    SvaraRadera
  5. Hej där!
    Om jag skulle välja ett ord att kommentera denna blogg med så skulle jag välja ordet: Söt! Blogga på! Kram från Adrian

    SvaraRadera