Sidor

söndag 7 december 2008

Frisk och glad och vill äta choklad.


Jag är frisk och kry, och jag vill inte längre spy! Jag känner mig frisk och glad, och jag vill bara äta choklad!! Jag har kräkts, men nu har jag läkts! Och helt ärligt, så har nu jag spyt färdigt! Haha, ja är det är himla gott faktiskt, och för att inte tala om praktiskt. För imorgon ska jag förlänga hår, och stå på mina tår. Hoppas det blir bra, tralalala. Nej, nu får jag sluta rimma, och gå till badet för att simma. Min katt får snart fnatt. Och jag måste sova, för imorgon väntar nova. Där jag ska måla och stråla. Stråla som en sol, och köpa mig en ask viol. Violgodis ni vet, för att vara konkret. Godis är gott, när man vill bygga slott. Nu spårar rimmen ut, men jag är inte slut. Nu får jag publicera, och börja modellera. Det där var ens inge bra, så nu får de va.
Tack och hej, säger en frisk tjej.

3 kommentarer:

  1. Va kul att du rimmar Lina! Jag har specialskrivit ett rimm till dig.

    Du är frigjord och kul
    jag är reserverad och ful.
    Du jobbar med hår
    jag ser bara hur åren går.
    Men tänk att se mig med extensions ner till mina lår.
    Du gillar rosa
    jag gillar att flåsa.
    Du är en öppen person och drar till dig blickar
    jag skulle i ditt sällskap få en överdos av adrenalinkickar.
    Du har ett stort och varmt hjärta, på den punkten är vi väldigt lika
    om du skulle svara så skulle jag nog föreslå att vi kunde ta en fika.
    Jag är en helt vanlig kille
    men ett gott mattesnille.
    Men jag gör alltid mitt bästa, jag gör vad jag kan
    För jag vill uppfattas som en äkta gentleman.
    Kram på dig. Ännu är jag en hemlig beundrare

    SvaraRadera
  2. HAHAHA!!! Du, jag tror jag vet vem du är! Men ååå va gulligt! Blev jätteglad! Du är säkert inte alls reserverd och ful. Va duktig du är! KRAAAAAM

    SvaraRadera
  3. Hahaha,det var roliga rim!!

    Rim och reson!

    ;P

    *Kramar*

    SvaraRadera