Sidor

torsdag 1 januari 2009

Gooomorgon 2009 säger jag bara! -plus att jag kanske har fått tag i en sommarstuga.


åååååååååååååååå

Sara var alldeles utsökt härlig igår, liksom middagen, och hela kvällen var bara så himla fin. Den rosa bimbon var på sitt bästa partajhumör, krulltotten var alldels utmärkt trevlig, gangstern likaså, och katten smög runt lite gulligt sådär medans jag drack och drack till följd av allt annat drickande, haha.. Sedan blev det stress och hets för att få allting klart, och för att få på sig alla diamanter och allt glitter på fransarna innan vi skulle dra till festen, innan vi skulle dra till tolvslaget, innan vi skulle dra till 2009, och inte minst innan vi skulle dra till kvällens overkliga, underbara, sagolika, fantastiskt vackra upplevelse -Anders gränslösa raketshow!

Den mannen är heeeeelt galen, och inte bara för att han har en storasyster som är också helt galen, Anders är alldeles för underbart extra galen. Det är inget att orda om. Så, nu ska jag komma tillbaka till saken -Anders gränslösa raketshow! Som sagt den mannen är helt sjuk. Jag lovar er att han är den grabbigaste grabben som går lös i vårt land. Han är en sådan där riktig "extra allt typ" och det var inga dåliga smällare, i år hade den grabbigaste grabben av dem alla slått på stort. Riktigt stort. Riktigt hejdundrande stort. På riktigt-RIKTIGT STORT! Släng dig i väggen Skansen! Ett helt fantastiskt sagolikt fyrverkeri som varade nästan fram till solen gick upp, tror jag såg den sista här för någon timme sen. Snacka om nackspärr.
Det var en hel låda som var större än en dassdör typ, det var som att man kunde bo i den lådan sen, och jag vill bo i den lådan vid en sjö i sommar. Fast nu när jag tänker på den trevliga lådan och på Anders galna påhitt så är jag tveksam till om lådan finns kvar. Han har säkert eldat upp den på något grabbigt sätt efteråt, just bara för att det är kul liksom,, med eld.. Batterierna i min kamera hade visst tagit slut igår, får se om man får sig en bild av någon annan trevlig person från festen snart:)

Jag vill att ni också ska ha haft en underbar kväll. Och ja, om min blivande sommarstuga finns kvar där så lovar jag att bjuda på saft&bullkalas i sommar! Vid en sjö där Anders åker omkring på en jobbig och dånande grabbig vattenskotter, med sin lilla gulliga tjejigatjej Annika där bak! P.s. Annika var sjukt rolig igår. Sjukt packad, sjukt rolig.

Nu ska jag ta mig en bakispromenad och fundera färdigt på mina feta och heta nyårslöften. Tack och hej sålänge.

4 kommentarer:

  1. Vad hade han fått raketerna ifrån? Vart kan man köpa en sån stor låda? Eller va du ute med något företag som han har? Det låter häftigt iaf. Gott nytt år Snygging och hoppas du inte är för bakis. /Clabbe

    SvaraRadera
  2. Gott nyt år från oss igen! Massa kramar från Sara och Hannes, Anders och Annika! Det var sjukt kul igår, du tog verkligen söder om söder med storm haha, han lär ju aldrig hämta sig. Vi ser fram emot bullkalas i sommarstugan!

    SvaraRadera
  3. HAHAHAHAHHAHA!!! Du är underbar.

    SvaraRadera
  4. Livet är underbart när underlivet är bart. Humlan.

    SvaraRadera