Sidor

fredag 2 januari 2009

Inga konstigheter alls.

Haha! Heeej! Ser ni? Aaaah! Vilken konstig bloggvinjett va? Va? Haha, jag tänker att den ärå lite ball så den får nog vara kvar där upp ett par dagar. För den är inte konstig för mig inte, jag gillar den! Kan kanske vara lite skumt att läsa när man inte känner mig, men de som gör det fattar:) Fast en grej till, jag är väldigt konstig, älskar att vara det. Gud vad jag tänkte igår, å gud vad jag skrev. Men jag menar det bara så mycket!

Fridens liljor, inga konstigheter! Jag är lika snäll som vanligt, jag är bara inte elak mot mig själv längre. Ska försöka med det nu,, in i det sista!! Trevlig Fredag, dax för lunch i centrm. Kraaam.

1 kommentar:

  1. Bra Lina! ...då vet jag att jag tycker vi kan vara konstiga och ta jättelika kliv ut i livet tillsammans under 2009 :)
    Puss

    SvaraRadera