Sidor

lördag 17 januari 2009

Vår alldeles egna Victoria Silvstedt.

TV4 sänder nu på tisadag kl 22.40 det första avsnittet av dokumentärserien, Victoria Silvstedt - my perfect life. Serien kommer att sändas i åtta delar och avsnitten blir 30 min långa. Det ska bli skoj att titta in i vår alldeles egna otroligt vackra Victoria Silvstedts jetsetliv samt privatliv där säkerligen vad som helst kan hända. Jag beundrar henne inte bara för hennes totala supermodellkarriär, läser nu att Vickan även drömmer om familj, att bli en topprankad skådespelerska, och en stark profil inom internationell välgörenhet precis som sin idol Angelina Jolie. Det är fantastiskt! Har fått höra många gånger att jag liknar henne också, hehe! Man tackar och tar emot, hon är ju galet vacker! Och båda är vi september barn, ifrån små hålor på landet;-) Vet ni att jag kan härma henne skitkuligt också? Ska spela in en film och lägga upp på bloggen snart, haha! Ni kommer garva ihjäl er! Jag kanske inte är ett lika stort fan av lippgloss hihi, tycker kvinnan är ruskigt härlig!


Ja, vi är allt lite lika:)

7 kommentarer:

  1. Ni är jättelika!!!!!! Lika vackra och lika långa ben, blont hår, stora tuttar, stora läppar!!!!!!! puss Daniel

    SvaraRadera
  2. Ni är ju som kopior. Har tänkt den tanken innan faktiskt. Inte konstigt att du är svår när du ser ut som henne. Vore kul om du ringde någon dag? Puss och kram Henric

    SvaraRadera
  3. kära du, vem som helst kan blondera sig å skaffa inlägg. men för att vara vacker som viktoria krävs det nog lite mer än hjälp på traven.

    SvaraRadera
  4. Ja, det är klart jag tänker inte bara brosten och blonderingen:) Dragen, längden och det stora svallet gor oss allt lite lika:) Sen var det bara en liten skoj grej att så många sagt det;-) Hon är vacker på sitt vackra sätt, jag är vacker på mitt vackra sätt! Kramis

    SvaraRadera
  5. Du och Victoria är faktiskt ganska lika, lika vackra. Fast du verkar mera vara en tjej med tassarna mot marken. Dessutom har du ett gulligare ansikte än Victoria. Victoria ser allt lite hårdare ut. Lina du är en ung och vacker gullig tjej. Stå på dig. Du kan gå hur långt som helst!

    Kram från din framtida man.

    SvaraRadera
  6. HAHAHA! Framtida man.. Go du är! Och tack for alla fina ord! Kram

    SvaraRadera
  7. Du liknar Viktoria Silvstedt på pricken :)

    Jag avgudar Silvstedt annars, men nu är du min nya idol :D :) :D

    Mycket coolt att ni två liknar varandra hihi.

    SvaraRadera