Sidor

söndag 18 januari 2009

Härligt, pärligt och rosa.

Nu har de rosa julsakerna städats bort. Och nu ska jag fortsätta min lilla rosa home makeover här. Jag och Elin har precis kommit hem ifrån ikea, där det har handlats massa skoj som skall målas om, och fixas finare! Jag vill bo i mina 28 kvadrat som en liten prinsessa! Allt kommer bli rosa, förutom det som kommer bli guldigt, glittrigt och allt annat som är prinsessaktigt, typ pärlor, stenar, siden och sånt där som bara är asfint ni vet. Härligt, pärligt va?! Och i mina fönster ska jag självklart ha mina keramik prinsesskronskrukor med rosa minirosor i. Och när allt är klart ska jag bjuda hem er på rosa gellehallon, rosa prinsesstårta och chokladmuffins med massa rosa kristyr på, allt ligger på ett rosa kakfat, ett sånt där prusseluskit med flera våningar och spettskanter på, kaffet dricks i rosa koppar, i stereon sjunger Pink, och givetvis har jag min rosa kafferepshatt på mig;-) Nu är det dags för eftermiddagskaffe här, efter det blir det att skruva ikea! Egentligen skulle jag vilja berätta för er om min utekväll i fredags, den var heltsjukt härlig, hinner inte nu men lovar att berätta sen. En stor rosa kram till er alla balla.


Ännu en reprisbild på en utav mina hemmgjorda prinsesskronskrukor:)

Och dessa (enligt min smak) underbara bilder fann jag på nätet.


1 kommentar:

  1. Tänk om det blev en fika!
    -Lovar komma med rosa kinder;-)

    SvaraRadera