Sidor

torsdag 29 januari 2009

WOW!


Jag bara målar bara hela tiden nu, jag kan liksom inte slita mig.. Och jag gillar att måla lite snusk sådär;-) Vad gillar ni denna färgsprakande, smått snuskiga teckning? Jag googlade upp en bild som jag forsokt att måla av så gott jag kunnat, fast på mitt sätt, just mannen och kvinnan är inte min idé , bara det runt:) (Bara tvungen att tilläga det, så att jag inte ska ta åt mig hela äran om någon skulle gilla den) Hehe.. Det är en ganka känd målning från sent 1800-tal faktiskt. Den är ganska slarvig och snabbt gjord, men jag gillar den ändå på något sätt. Tror att den får heta: WOW! Hahaha..

3 kommentarer:

  1. haha, lina. vilken fin tavla :O klockren.

    SvaraRadera
  2. Vill heller se naken bilder på dig mera än dina seriefigurer;)

    SvaraRadera
  3. åååå TACK MALIN!!!!! Nej, nakna på mig blirre rå inte!

    SvaraRadera