Sidor

lördag 3 januari 2009

Snart kommer han, Peter min kära broder!

Det har varit lite svårt med sovandet inatt, jag tänker ju alldeles för mycket som vanligt ni vet.Vaknade mitt i natten, kunde inte somna om:(

Är ändå relativt pigg nu, eftersom att jag är så glad att min lillebror Peters tåg rullar in i Stockholm om dryga två timmar. Ska snart åka och möta honom på centralen tillsammans med min fasters man Harry. Sedan ska vi åka hem till dem, äta min fasters Anitas goda mat, och ha det sådär jättetrevligt, som man bara kan ha det med sin familj. Fast deras urgulliga bekanta kommer nog också dit ikväll:)
Jag stannar hos dem tills på måndag, då brorsan åker hem. Vi ska hitta på en massa andra trevliga saker också, museum och sånt där livsmysigt.

Undrar ni kanske också hur det går med mina gräner gentemot andra människor ? Kan meddela att det blir bättre och bättre. Kämpat hårt, tänker inte ge mig. Ibland är det bara nog.

Sedan bloggprovet? Mitt läsarantal bara stiger och stiger kan jag säga:) Resultatet är ännu lite hemligt, låter det gå 24 timmar. Hehe, denna bloggen som jag bara tänkte ha för min egna skull egentligen, det är också därför jag har den mest. Men det glädjer mig så mycket att såpass många verkar gilla den.

Hoppas, poppas ni får en fortsatt trevlig helg ni också. Kram Lina

6 kommentarer:

  1. Vad fin din blogg är!!+ Du med!!

    *Kram*

    Hoppas du får ett nytt fint oförglömligt 2009!

    SvaraRadera
  2. jag älskar min peter ja, ja älskar min peter!!!!!!!!!

    SvaraRadera
  3. iiiiiiiiiiiiiiiii!

    SvaraRadera
  4. Tack Bjorn! Desamma till dig!

    Haha, Frida oj va du lagt in mkt kärleksfullt till vår lille goa nasse!

    SvaraRadera