Sidor

tisdag 3 mars 2015

Vad gillar ni min nya bloggheader :)

Visst blev den söt där uppe :) Blev så trött på den gamla skruttiga, och så är det vår och då in med lite nytt!! Och Abgeline!! Får klippa in nybabyn sen med :) Gillar ett nytt namn förresten, Adrienne!! Tycker det är så cirkusaktigt och härligt och en tjej som vi lekte med ibland i Herrljunga hette det när jag var liten som var jättehärlig!! Passar med Angeline med.. Ja, vi får se vad hon ser ut som också, Stefan gillar Daisy bäst :) Och vilken halsbränna jag haft i 2 dagar i rad, usch,... Kvittar hur nyttig jag är och inte dricker juice och sånt, jag får den ändå...... Och ingen medicin hjälper, jag minns första måltiden när A ploppat ut utan halsbrännan där på BB vilken fröjd.....sådär nu är mitt badvatten klart!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar