Sidor

söndag 15 mars 2015

Sammandragningar som aldrig förr.....

Hela magen är som en enda stenhård totalsprängpumpad boll och jag har som molande mensvärk..... Tagit alvedon nu men osäker på om jag kommer kunna sova inatt.....är dödstrött och lagt mig för länge längesen men kan inte somna in för det gör såååå ont, blir galen........ Hur länge kan man behöva känna såhär innan man föder egentligen? Och idag har jag verkligen tagit det såååå lugnt hela dan..... Ingen stress, inte städat, gjort någon keramik eller något alls i den stilen då man varken rör eller stressar sig så det beror ju inte på det.... Knappt lyft Angeline heller vad jag minns.... Vi har varit iväg på visning av husmodell, middag och lite annat sånt avslappnat och kul.... Är det dags att föda i veckan som kommer kanske?! För just nu känns det som om jag skulle göra vad som helst för en förlossning......


Första bilden på Angeline några minuter gammal... 3240 gram 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar