Sidor

måndag 16 mars 2015

V 39......

Sol i verkstan fast ingen ork i kroppen....och dessa sömnlösa nätter asså....vet inte om jag var lite för optimistisk såhär i vecka 39 att bli färdig med de 7 första produkterna..... 2 har spruckit i bränning med för att jag chansa på att de säkert torkat klart, är så ivrig in i ugnen med de ibland..... Iaf tagit fram den perfekta gula "Tivolina strong vanilla sauce yellow" och kommer att ha en del klart tills den 19:e att visa (är ju bara på nätet som tur är och ingen riktig utställning) men bara att fortsätta :)) Känner att denna vecka måste jag typ "schemalägga" för att ens orka hinna småsaker..... Är helt orkes och energilös, men dedär kan också vända för mig fort....men denna vecka känns tyvärr inte än som någon toppvecka precis, jag skulle mest kunna ligga i sängen och kolla Pinterrest och sitta i solen och bara fika.... kan knappt kavla lika hårt som jag vill med stora magen som spänner ihop sig märkte jag sist och blir heeeelt galen när min kropp inte orkar med min energi i skallen....men det är väl såhär att vara i vecka 39, ja även för mig.... 



Har troligen blandat till den perfekta lavendel drömblå med, får se när jag öppnar nästa ugn som jag fyllde nu :)) 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar