Sidor

tisdag 10 mars 2015

Att slutföra....

Åh jag blir så glad varje gång jag slutfört något eftersom jag varit en riktig superförlorare på att göra det men börjar verkligen bara bli bättre och bättre och njuter av den "personliga framgång" hos mig själv..... Jag brukar liksom börja i alla ändar och med allt möjligt på en och samma gång, projekt hit och dit, köper material till grejer jag ska tillverka som aldrig blir klart, men jag tror äääääntligen det börjar vända!! Gör små framsteg hela tiden och bestämmer mig verkligen för att nä nu ska detta bara bli färdigt!! Idag har jag till exempel sytt klart mitt fina draperi till handuks och sängklädesförvaringshyllorna i hallen dör uppe, nästan rensat klart i klädkammaren och bränt mera Tivolina!! Och visst blev det snyggt!! Älskar tyget!! Älskar snirklar!! 



På tal om projekt bestämde jag och Stefan oss för vårt livs största projekt igår......asså det går inte att beskriva våra känslor och enorma lycka just nu.....våran dröm är på väg att bli verklighet!! Jag berättar på torsdag för vi vill få det lite mera hundrahundrahundraprocentigt först innan vi vågar avslöja för mycket.....men det är heeeelt otroligt kul, kan knappt tro det är sant....




Och du min andra lilla rosenknopp kom ut snart..... Vi längtar sååååå efter dig!!!! Tänk att vi snart snart snart ska få träffas för första gången..... Åh, jag tror du heter Esmeralda nu igen eller Madicken eller Flora-Rose..... Varje morgon jag går in till Angeline säger jag; ingen bejbis kom inatt till Angeline men kanske idag Angeline!! Hon har lärt sig säga bebis, och jag tror hon någonstans måste förstå.....


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar