Sidor

måndag 30 mars 2015

Åh vilken härlig helg vi haft!!

Igår var det världens mysigaste barnkalas för Theo som fyllt 8, jag och Stefan hittade en sån kul jättestor radiostyrd Porsche, och så valde vi den i alldeles underbar påskgul dessutom vilket blev succé för han älskar visst gult just nu!! Kuuuul!! Jag gjorde ett så fint paket med påskgodis, rosetter, kort och en liten kyckling på, helt i guld var det med, åh jag älskar att göra fina paket verkligen!! 



Och lilla Angeline var så kalassöt!! Och lille Daisy.. Ja, hon sov igenom hela sitt första barnkalas :) 
 
Och i lördags var det också himla festligt då Rebecca och Micke kom på middag med deras underbara lilla bebis Linton som bara är några veckor äldre än Daisy, vi firade med att premiärgrilla, rota fram en av våra goaste skumpor i källarn och ååååh vad gott det var med ett glas champagne efter så lång tid, mmmmm...... Och Guuuud vad söt deras lilla kille är asså, helt sagolik... Daisy fick en så underbar present med jag får visa när jag hängt upp den och se vilket härligt grodpapper och vilken sockersöt kaninkruka med blomma, åh vad söt i hennes lilla fönster i hennes lilla rum.. Än så länge bor hon hos oss men om några månader flyttar hon nog in när hon sover natt och så :) 






Sen var vi på Trädgårsmässan i Älvsjö och den var heeeelt underbar!! Så mycket underbar inspiration till bygget, uterum, spabad, bastus, hängmattor, fontäner, planteringar, grönsaksland, blommor i alla  dess slag, dukningar, utebelysning, ja verkligen allt allt allt för ute och trädgårdsälskande!!  


 
Och Ranunkels kunde man köpa i kruka, tänk vad jag ska plantera många sådana runt vårt lilla paradis vid Svavelsö sen.... Åh nu vakna min lilla pyttelilla för mat och gos, hörs sen!! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar