Sidor

lördag 14 mars 2015

Sooooooool!!

Asså vilket väder det är, helt otroligt..... Man kan spendera timmar på tomten verkligen och bara drömma och njuta, jag vill åka dit hela tiden!! Ska ta lite fina bilder sen med riktiga kameran, man vill ju också ha för evigat hur det såg ut innan bygget.... Vilken resa detta kommer bli asså..... Idag har jag och Stefan och Angeline också varit runt i lite inspirationsaffärer, ni vet Bauhaus och sånt, känns som vi kommer att spendera en hel del tid i sådana affärer de närmaste åren, helt underbart.... Asså det är ju rena drömmen detta..... Men mycket mycket som skall kommas fram till och planeras....


Överlyckliga Angeline som äääälskar den stora tomten med många havsutsikter från olika håll och hörn.... Just här funderar jag på att bygga ett litet lusthus i framtiden.... Huset kommer nog att stå lite längre upp, så svårt att förklara allt men ska ta himla fina foton sen.. Nedanför på ena sidan hörnet ligger en liten kursgård det verkade vara lite bilar där när jag knäppte kortet men hela tomten är väldigt insynsskyddad och känns väldigt privat trots många fina hus och söta sommarstugor runt om.... Det är verkligen en drömplats på alla sätt och vis, vi saknar inget.... Och två ständer att gå och bada till på bara några få minuter!! 

För övrigt är jag enorm och har sovit så fruktansvärt dåligt de senaste nätterna.... Två veckor kvar nu.... 

 
Och Jessicas 25-årsmiddag på Restaurang Gotland Grill var sååå mysig igår!! Jessica är underbar!! Alltid positiv och glad, snäll, härlig, åh.....
Målad och lockad i håret då får man passa på att fota sig, haha inte varje dag det händer precis.... Ha en härlig fortsatt dag, hörs snart!! Sorry att det alltid blir så snabba inlägg från mobilen och kass mobkamera och så men jag orkar så sällan ta fram datorn och sätta mig och "blogga" längre.... Slänger alltid in från min app på några minuter, ni vet man har så mycket annat.... Ska försöka bli bättre på att använda kameran och datorn igen men jag är lite slapp, men det får man vara va :) Lite uppdateringar är ju kul iaf, egentligen skulle jag vilja skriva, fota, tipsa, fixa och berätta hur mycket som helst, det är skoj, men man hinner inte.. Kul att så många går in fortfarande iaf, såg på statistiken här om dan och trodde inte jag alls hade kvar så många som 800.... Vilka är ni? :) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar