Sidor

tisdag 21 oktober 2008

Sjuktbra igen!


Nu ska jag iväg och träna! Och igår hittade jag även denna sjuktfina vattenflaska. Det bästa av allt är att man stödjer rosa bandet när man köper Champions nya rosa kampanjserie, i samarbete med Stadium. Dem hade gjort jättefina rosa, gosiga myskläder också, mycket möjligt att jag införskaffar mig dem med! Det är verkligen sjuktbra när välgörenheten går ihop med materiella ting, man både skänker till viktiga ändamål och handlar på samma gång. En sjuktbra affärsidé! Kram på er!

2 kommentarer:

  1. Vilket bra tips Lina! Vad kul att du skaffat en blogg! Du har mig på msn men du är inte så bra på att svara mig där. Du är jättevacker och verkar vara en snäll tjej. Svara mig på msn, jag vill ju träffa dig och bjuda dig på en helkväll. Va sägs om konstutställning eller något liknande eftersom du verkar gilla det? Svara mig snälla! Puss och Kram från Erik R

    SvaraRadera
  2. Rosa bandet - det gillar vi!!

    SvaraRadera