Sidor

torsdag 16 oktober 2008

Aloe Vera

Har fått en dunk Aloe Vera gel av min storasyster Frida! Hon visst har gått och blivit helt såld på dessa produkter, säger att det är sjuktbra att dricka denna illaluktande, äckliga gelen.. Jag ska nu köra en kur på 2 veckor. Rena drömmen för kroppen. - Hävdar hon. Det är en hundraprocentig Aloe Vera utan tillsatser direkt från växten. Man ska bli piggare, sova bättre och få massa mer ork, man rensar kroppen på slagg så att tarmarna kan dra åt sig all näring i maten tusen gånger bättre. Det ska vara otroligtbra för alla organ på alla sätt och vis. Den innehåller mängder av vitaminer, mineraler och enzymer. Friskare ska man bli också eftersom den innehåller antioxidanter som är bra for immunförsvaret och Zink som läker kroppen inifrån.

På tal om Zink kan jag passa på att tipsa er som har problem med hyn och acnebesvär. Jag käkar Zinktabletter, 100 mg varje dag. Suveränt faktiskt!! Helt Super! Så himla kul när man verkligen kan se resultatet av just hälsokost. Nu skall det bli spännande och se vad denna Aloe Vera kur kan ge mig. Tack Frerri!

3 kommentarer:

  1. Åhh, en sån vill jag oxå ha av Frerri! Du får blogga om resultatet sen!!

    Puss

    SvaraRadera
  2. Hejsan! Jag ser att märket på flaskan är forever. Det är garanterat dem bästa Aloe Vera produkterna. Jag säljer också dem. Du kommer känna en viss skillnad om ett par dagar, sen efteråt känna dig som en annan människa. Hanna Frost

    SvaraRadera
  3. Är du släkt med Kommissarie Frost, Hanna?

    SvaraRadera