Sidor

tisdag 14 oktober 2008

Assöt!


Har precis pratat länge med min gosiga lillasyster Jenny. Shit, det första hon säger när hon ringer är:
- Asså… Lina, jag har träffat en assöt. Så skrattar hon skumt-gulligt typ.
- VA!? Har du träffat en kille!? Utbrister jag.
- Ja en assöt. Säger hon igen och låter annorlunda-glad typ. Jag blir upprörd, detta är första gången hon talar om något på det sättet, och första killen är det med vad jag vet. Så fortsätter jag…
- Du har väl inte sex med honom?!! Hur gammal är han?! Vem är han?!!
- Men Lina han är assöt. Säger hon igen….
- Jaja det har du sagt tre gånger nu berätta!!
- Han sov hos mig inatt, det var jättemysigt.
- Jenny!!! Vad gjorde ni??
-Inget han är bara assöt. 18 år och jättesnäll. När hon säger det hör jag på henne att det är lugnt, jag andas ut. Hahaha…
-Va kul!! Är ni ihop eller?
-Ja, typ eller jag vet inte…
Sen fortsätter vi snacka om den unge mannen som faktiskt verkar vara en assöt liten grabb. Spännande!! Vi får se vad som händer… Men shit, va gulligt. Men shit asså, det är ju min lilla, lilla lillasyrra, shit, shit, shit,,,, Haha. Hon är så gullig, fast inte min bara gullis längre nu, utan någons assöt.

2 kommentarer:

  1. Hon va jättevacker din syrra, liknar dig. Är du singel då?

    SvaraRadera
  2. Haha, han är ju ASSÖT! Och den 11e dec kommer vi upp och kliver in i din verklighet för några dagar. Ska bli underbart.

    Puss Jenny

    SvaraRadera