Sidor

söndag 19 oktober 2008

En bra kväll.


Just ikväll är jag så tillfredställd av livet på något sätt. Det känns jättegott och det har varit en skön helg. Imorgon väntas en ny vecka, jag har börjat gilla måndagar faktiskt med rutinerna igen och nya hoppfulla förutsättningar! Keramik imorgon t.ex, jippie!
Var en sväng på Ikea ikväll med en vän och handlade lite smått bara. Glas, doftljus och en ny badrumsmatta. Det var i alla fall jättetrevligt. Ska mäta lite här hemma nu och kanske ta en sväng dit igen snart. Tänkte göra en mini home-make-over, vill ha rosa väggar också!!! Istället för mina tråkiga lattefärgade, usch.. Rosa, guld och leopard är mina favofärger!!! Ååå, blir sugen på att fixa måla om jättesnart, men annat som ska göras i veckan. Vi får väl se vad som hinns med. Hoppas ni har en skön kväll och att ni haft en bra vecka. Nu ska jag ringa family. Kram

2 kommentarer: