Sidor

torsdag 9 oktober 2008

Regn och rusk.

Neej! Usch, vilket väder det är! Jag som tänkte ge mig ut på en långpromenad denna eftermiddag, men nej-tack. Jag går inte ut i detta väder, får bli annat gjort istället. Ska nog ta mig en varm dusch, sen fixa lite med skönt med ansiktsmask, peeling, hårinpackning och sånt där härligt. Tvn ikväll är också helt okej. Sjukhuset, Du är vad du äter och Uppdrag granskning. Minns inte va det skulle handla om ikväll, men hoppas på något intressant. Imorgon ska jag göra en liten kul grej, får berätta mer om det då kanske, för jag fryser nu och hoppar in i duschen. Trevlig kväll..

3 kommentarer:

  1. Lägg upp en bild från duschen........

    SvaraRadera
  2. Jag håller med, kan man inte få se dig i duschen?

    SvaraRadera
  3. Ja, och här i gbg har det regnat i snart 2 veckor i sträck. *suck*

    Puss JH

    SvaraRadera