Sidor

måndag 13 oktober 2008

Fantastiskt.

Om man tänker på hur många gånger som man inte har dött så är det ju ändå väldigt många. Om man tänker på hur många gånger som man har skrattat så är ju det ändå väldigt många.
Om man tänker på hur många gånger som man har fått uppskattning så är ju det ändå väldigt många. Om man tänker på hur många gånger någon svarat i telefonen och sagt:
- HEEEEEEEJ, va kul att du ringer! Så är ju det ändå väldigt många.
Om man tänker på hur många gånger som man har fått vakna med glädje så är ju det ändå väldigt många. Om man tänker på hur många gånger som man fått bra besked så är ju det ändå väldigt många. Om man tänker på hur många gånger man fått äta sig mätt så är ju det ändå väldigt många. Nu när jag tänker på hur många värdefulla saker jag skulle kunna komma på så är ju det ändå väldigt, väldigt, väldigt, väldigt många. Visst är det fantastiskt!? Ja, det är det.

2 kommentarer:

  1. Detta var fantastiskt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    SvaraRadera
  2. Åh, du skriver så bra.

    Jag hejar på dig med hela mitt hjärta, hela min kraft och hela mitt förstånd.

    För du är ju egentligen bara lilla Lina ifrån slätta.

    Puss J

    SvaraRadera