Sidor

söndag 12 oktober 2008

Lugn, härlig helg.

Denna dagen har varit superhärlig. Otroligt väder har det varit, soligt och fint! Gick en långpromenix i förmiddags, var så härligt!! Vi hittade ett himlabra spår vid Enebyberg. Söndagspromenader kanske man skulle införa som en rutin, riktigt långa och härliga sådana. En skön- helggrej faktiskt.
Sen kom Matte Patte upp på en fika, han hade varit och jobbat på Täbygallopp som ligger här alldeles intill så det passade ju skitbra. Mindre skitbra var kanske att han hade med sig en stor sån där tv-filmkamera, som han försökte filma mig med. Jag gömde mig, men tror allt att han lyckades få till några scener ändå, hehe..

Kvällen igår var ganska lugn. Kricke, en killkompis tittade förbi. Vi gick in till min kära granne Hasse, som gärna ville ha sällskap till fotbollen. Senare kom Kricke på att han var sugen på en öl så vi gick ner en sväng till Tegelbruket som ligger här bredvid. Det var trevligt, men eftersom jag var så trött och kör alkoholfritt blev det väldigt snabb sväng. Kramis.

Det är ju viktigast att man får med hela sig själv när man ska fota andra också;-) -----------------------> Hej, jag är en arg tupp!

3 kommentarer:

  1. Vad roligt att du bloggar Lina! Tur att det bara är en killkompis...

    SvaraRadera
  2. KUKILIKUUUUUUUUUU!!!

    -Är det en tupp i skåpet?

    -Nej, det är bara BabyLina.

    Hihihi.

    SvaraRadera
  3. Hej! Killen du är med liknar Roger I RixFm.

    SvaraRadera