Sidor

söndag 26 oktober 2008

Beauty08!

Jag är helt slut i hela kroppen efter denna mässhelg. Känns som värsta träningsvärken, fast tusen gånger värre.Allt värker plus att fötterna är trasiga efter klackar hela helgen. Jag vill bara duscha och kasta mig i säng! Har gått upp 6 varje morgon, men det är bra för mig! Det har varit sanslöst mkt jobb, men också så himla skoj! Det var faktiskt på något sätt en sådan härlig gemenskap över hela mässan. Beauty08- Hår, naglar, smink, behandlingar, skönhetsprodukter och naturligtvis var jag på plats med Linas Hairextensions;-) Fick vara där samarbete med magasinet Lifestyle skönhet och hälsa, där jag lärt känna chefen Martina.Haha det var verkligen sånt där riktigt tvättäkta Stockholms-skönhetsfolk överallt. Makeup artister, staylister, och Booby som sprang hand i hand, glatt med Linda Rosing! Natti Kramar P.s Jag har städat bort nästan allt glitter!



Här stod jag, jag stod och stod...


BlondinBella tittade forbi och hade lite frågor om extensions...
Blondiner emellan;-)


Åååh så skont det var att få sitta en stund....


Sedan kom glada Marie forbi som hade vunnit tävlingen om sveriges snyggaste bloggare! STORT GRATTIS!! Hon vart verkligen värd det. Lika glad och gullig som vanligt var hon med!



4 kommentarer: