Sidor

torsdag 30 oktober 2008

En dag av konst, regn och tankar..


Jag har sprungit runt hela dagen i staden och i stadens regn. Jag har tänkt så mkt denna dag på allt.. Handlat guldfärg och swarowski kristaller till mina princesskrukor som jag gjort i keramik. Nu är en av de klara! Visst blev den fin!? Tänk sen att ha fina, röda minirosor i dem eller murgrönor? Har även varit i gallerier i gamla stan och handlat en stor duk till ett starkt och vackert motiv jag har i huvudet. Jag hoppas verkligen jag kan måla den bilden som finns i mig så bra jag bara kan, denna bild är väldigt speciell för mig, och jag ska börja inatt.. Med penseln i min hand säger jag godnatt.

2 kommentarer:

  1. Hej Lina! Den krukan var den finaste jag sett någon gång! Lena här som du pratade med och fick visitkortet av. Du får gärna ringa mig så får vi diskutera vidare. Kul att se ett av dina verk och att det blev bra med färgen. Mvh.Lena

    SvaraRadera
  2. De va inga dåliga grejer!

    SvaraRadera